Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: viimeinen ceffi virtaa suonissa
Hei kaikille!Tellan sanat sai kyyneleet silmiin. Hieno asia, jos olen tuonut positiivista mieltä ja se on kantanut sua eteenpäin!!
Ja MeriTuulikinko on jo yhtä vaille valmis sytoputkesta pullahtamaan. meillähän on oikeen juhlaviikko kaikilla...rapula tulee ilman juomista%)
Mulla kanssa on ollut vähän parempi jo tuo pää, edelleen vielä välillä vihloo, mutta Ibuxin on auttanut!
Olin tänään tapettiostoksilla aamupäivän ja olo ihan poikki, joten sänky kutsuu päikkäreille.
Ihanilen teitä, jotka jaksatte olla töissä hoitojen välillä, olette kyllä uskomattomia naisia!!=)
Mutta mikä tärkeintä, en kuitenkaan kanna huonoa omaa tuntoa omasta kotona olemisesta, olen erittäin tyytyväinen elämääni tällä hetkellä. Ja se on meikäläiselle paljon, sitä huonoa omaa tuntoa podin ennen jo parin päivän sairastelusta kotona.
Halauksia kaikille
Julia
- Re: viimeinen ceffi virtaa suonissaLotteliini
- Re: viimeinen ceffi virtaa suonissaMeriTuuli
- Re: viimeinen ceffi virtaa suonissajulia
- Re: viimeinen ceffi virtaa suonissaJulma-Kumma