Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: viimeinen ceffi virtaa suonissa

Halauksia Tellalle! Voi, että ajattele 6 syton putki on nyt ohi. Miten vapauttava ajatus. Tella toivottavasti ne sun suonet tai siis suoni tästä toipuu, ettei tule mitään jälkijuttuja.

Kyllä toivon että saan sen viimeisen CEFfin nyt perjantaina, sitten enää parit treffit yrjön kanssa ja viikko etovaa, sit se on ohi. Minulla on koko ajan ollut ajatus, että sitten sen viimeisen jälkeen, sitten alkaa myös mahdollisuus todolliseen toipumiseen. Nyt kun tämä "väli-toipuminen" on ollut vähän epätoivoista, kun fysiikka romahtaa koko ajan uudelleen, ei jotenkin jaksa enää pinnistellä positiivisiä ajatuksiakaan. Mutta kyllä tämä tästä, kun sen viimeisen romahduksen vielä kestän ja rutistan. Mä aion kokeilla sitä salmiakkia siihen etovaan oloon, mitä täällä hehkutettiin :D täytyy ostaa erilaisia ja paljon kaappiin valmiiksi.

Huomenna on mun verikokeet. Lääkäri soittaa sitten iltapäivällä, mikä on tilanne ja samallahan saan tuloksen siitä yhdestä imusolmukkeesta otetusta ohutneula näytteestä. Kääk, sekin vielä pelottaa. Nuhakin tuntuisi olevan tänään hallinnassa. Ainakin olokin on huomattavasti pirteämpi kun eilen. Päätäkään ei koske samalla lailla kun aikaisemmin (vielä eilenkin). Toivottavasti tämä parempi oloni on merkki veriarvojen palautumisesta, vai yritänkö vain huijata itseäni.

MeriTuuli
MeriTuuli | 29.8.2007 klo 11:24:09