Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenna vuosi leikkauksesta...

Viimeinen syto oli elokuun lopulla, siihen perään 25 x säteitä. Olen työelämässä (yrittäjä) ihan kuten ennenkin, mutta työni on aina ollut osa-aikaista ja kodin yhteydessä, joten lienen vähän tällainen poikkeustapaus - jaksan tosi hyvin. Mulla on siis kontrollit 3 kk:n välein, ja vaikken todellakaan unohda tätä sairautta päiväksikään, tuntuu melko kohtuullisilta nämä 3 kk:n kontrolliväit. Siinä ehtii jo elää ja matkustaa sun muuta. On varmaan raskasta rampata tasaisin väiajoin syöpiksellä - iso halaus sinulle, joka joudut niin tekemään ! Minulla on aggressiivinen syöpä ja olen kroonikko, ja lääkäri tänään totesikin (tosin hyvin hienotunteisesti) että tämä paikka (syöpäklinikka)tulee minulle vielä hyvin tutuksi. Hymyilin ja sanoin, että olen varautunut siihen. Ensimmäistä kertaa mulla oli TODELLA ihana lääkäri, vaikkei ne muutkaan huonoja ole olleet.
Pallu | 15.3.2013 klo 22:19:16