Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenna vuosi leikkauksesta...

Hei Pallu, ja aivan MAHTAVAA !!!! En oikein muista kauan olet ollut ilman hoitoja, mutta muistan ettei sinunkaan tapauksesi ollut ihan yksinkertainen, joten annat uskoa monelle tulevaan. Minulla on taudin toteamisesta kulunut nyt noin 2 vuotta 5 kuukautta. Tautivapaa olen ollut reilun vuoden, sytostaatit loppuivat viime elokuussa. Vielä saan toistaiseksi biologista lääkettä Avastinia 3 viikon välein ja kaikki kyllä näyttää hyvältä. Mutta se on varmaan helpompaa kun kontrollit harvenee ? Näin kun joutuu 3 viikon välein käymään syöpäpolilla niin se pelko tulee aina viimeistään päivää ennen. Jostain se usko tulevaan on vain revittävä. Oletko muuten palannut töihin? Minulla se olisi edessä 2 viikon päästä. Tosin aloitan työkokeilulla kun vaihdan työpaikkaa. Kiva kun kerroit kuulumisiasi ja aurinkoista kevättä sinulle !
riitta47 | 15.3.2013 klo 18:58:42