Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Golf ja rintasyöpä
Hei Vuksu,Golfin pelaaminen onnistuu ihan hyvin. Minulle tehtiin oikean rinnan kokopoisto ja kainalon tyhjennys vajaa kaksi kuukautta sitten. Kävin ensimmäisen kerran kokeilemassa golfpallon lyömistä pari viikkoa leikkauksen jälkeen. Lyöminen onnistui ihan hyvin, joskaan ei ihan oikeaoppisesti, mutta onnistui kuitenkin. Minua kuitenkin jännitti ja pelkäsin sattumista niin paljon, että jätin koko pelin väliin, mutta vain hetkeksi.
Pari viikkoa sitten kokeilin uudestaan ja vau… tuntuipa hyvältä. Nyt olen kiertänyt kaksi kertaa koko kierroksen, eikä mitään vaikeuksia ole ollut. Tänään olin viimeksi kiertämässä ja löin palloa ihan oikeaoppisesti ja ilahduttavan hyvin :-) ilman minkäänlaisia ikäviä tuntemuksia. Aloita opiskelu ihan huoletta, mutta yritä kuitenkin venytellä kättäsi joka päivä. Itse olen huomannut, että venyttely unohtuu, kun käsi muka on ihan hyvä. Se onkin ihan hyvä, mutta ei tarpeeksi hyvä. Joten venyttelyä ja taas venyttelyä. Joku kirurgi (en muista kuka) on sanonut, että golf on mitä parhainta venytysliikuntaa meikäläisille. Joten hanska käteen ja menoksi !!!
Minulla ovat hoidot vielä edessä. Ensimmäinen sytostaatti on huomenna. Kentälle menin tänään, jotta en ajattelisi huomista, sillä nyt minua hieman jännittää.
mukavia golfkierroksia toivotellen Helviira
- Golf ja rintasyöpävuksu
- Re: Golf ja rintasyöpäHelviira