Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Golf ja rintasyöpä
Kiitos Helviira upean kannustavasta viestistäsi. Kiitos paljon! Olet upea esimerkki meille, joilta on oikea rinta kokopoistettu. Ei muuta kuin golfkentällekin siis venyttelemään.Sulla saattaa nyt olla joitain "kummallisia" päiviä edessäsi. Mulle huono olo tuli "ylihuomenna" hoidosta ja kesti kylläkin useamman päivän. Juo paljon nestettä (laimentaa sytostaatteja)ja ota riittävän tehokkaat pahoinvointilääkkeet, jos sulla on tarvis. Multa lähti tukka tasan 2 viikkoa ensimmäisestä hoidosta (kasvoi takaisin entistä ehompana). Leikkauksesta toipuminen oli mulla helppo juttu. Viiden kuukauden sytohoidot (3 Taxotere ja 3 CEF)olivat näin jälkeenpäin todeten oikeastaan melkoisen rankat. Mutta kun muusta en tiennyt otin päivän kerrallaan ja silleen se sitten meni: päivä kerrallaan. Toiset on töissä hoitojen ajan, itse olin sairaslomalla jo alusta asti ja hyvä niin mun tapauksessani. Toivon sun pääsevän helpommalla sun hoidoista. Kaikkea hyvää sulle ja lämpöisiä terveisiä.
- Golf ja rintasyöpävuksu
- Re: Golf ja rintasyöpäHelviira
- Re: Golf ja rintasyöpävuksu