Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Rintasyöpä pelottaa.

Elikkä mulla ollut n 1,5 vuoden ajan ajoittaista kipua ja jomotusta rinnoissa ja välillä niistä tihkuu kirkasta nestettä.
Yli vuos sitten kävin mammossa ja ultrassa sekä tehtiin vasemman rinnan varjoainekuvaus. Lääkäri ei sitten saanut vastaanotollaan kuvia ja lausuntoja koneeltaan näkyviin, kyseli onko vielä oireita ja kun sanoin, että kipuilu hiukan vähentynyt käsiki vuoden päästä, eli tänä keväänä uusintakuvauksiin.
Pari kuukautta sitten kävin taas mammossa ja ultrassa ja ultrassa radiologi näki vasemmassa rinnassa jonkun "massan" ja oikeassa oli joku pikku pahkura.
Lääkäri laittoi lähetteen magneettikuvaukseen, parin päivän päästä hoitaja soitti ja kertoi, että radiologi löysi vasemmasta rinnasta 1,5cm tiivistymän ja nyt olen perjantaina menossa paksuneulanäytteeseen. Hoitaja ei lausunnosta oikein mitään ymmärtänyt, luki papereista että toi tiivistymä (leesio) kuulemma tehostui voimakkaasti varjoaineelle, jota magneettikuvauksessa käytettiin.
Onko täällä ketään jolla ollut jotain vastaavaa?
Mulla pyörii nyt toi rintasyövän pelko päässä koko ajan, lääkäri vasta viikon päästä ja sekin sattuu olemaan perjatai ja 13.päivä.
tigu69 | 2.7.2012 klo 15:33:59