Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ohi on!

Moi Uppe (ja muut vertaiset) !
Hienoa, että olet päässyt tuohon vaiheeseen, onnea ja jaksamista jatkoon !
Itse kömmin hoitoputkesta viime lokakuussa kuin jostain pimeästä, pölyisestä kolosta maan alta...Pitkään oli väsynyt olo, keuhkoja puristi, iho oireili ja leikatun puolen käsivarsi paisui megalomaaniseksi. Aloitin Tamofenin, joka varsinkin alussa aiheutti yhtä sun toista oiretta, mutta vähitellen kaikki on alkanut rullaamaan.
Olen päässyt 15 kerran lymfaputkeen, ja teen mahdollisimman paljon itse edesauttaakseni omaa toipumistani - hieron kättä, jumppaan, ulkoilen...Vaikka tilanteeni oli siinä määrin paha, että minua joudutaan kuvaamaan 3 kk:n välein varmaan seuraavat kaksi vuotta, vihdoin on tullut sellainen olo, että ehkä tästä selvitään, ja ehkäpä saan elää vielä pitkäänkin.
On ihanaa saada joinakin aamuina herätä täydellisen virkeänä ja jaksavana, ja rakastan nykyistä tukkaani, joka vihdoinkin on toisesta päästä kiinni :D ! Pienistä asioista sitä osaakin nykyään nauttia. Elämä on ihanaa !
Pallu | 18.4.2013 klo 10:50:01