Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ohi on!

Hei Pallu!

Kiitos toivotuksista. Olen koko hoitorumban ajan kokenut olevani hyväonninen syöpälajini suhteen, vaikka siinä oli gradus II, niin se ei ollut levinnyt vartijasolmukkeisiin. Minun hoitosuunnitelmani eteni ilman sellaisia komplikaatioita, jotka olisivat pitkittäneet hoitoja.

Yleinen väsymys minuakin vielä painaa. Yöunet jatkuvat pätkittäisinä. Alkuillasta n. klo 17.15 alkaa paleleminen, toistaiseksi joka ilta. Hikipuuskat tulevat milloin haluavat jne. Aromataasiestäjäni on Letrozol, jonka sivuvaikutuslista on kilometrin pituinen, mutta nyt kuukauden napostelun jälkeen ei uusia sivuoireita, entisten lisäksi, ole kuin sormien lievä turvotus ja kankeus aamusella.

Hiusten osalta en ole varma haluanko muuttua harmaapäiseksi vai pyydänkö kampaajaani rakentamaan minulle entisen identiteetin (brunetti) takaisin. Elämänkumppanini on jotenkin hassulla tavalla ihastunut mun harmaisiin haituviini :)

Ehkä jo huomenna olen tottuneempi tähän uuteen elämään. Sen voin tässä ja nyt sanoa, että tämä kokemus on monessa suhteessa opettanut minulle paljon.

Sylin täydeltä voimia Sinulle!

Uppe

Uppe | 18.4.2013 klo 11:42:19