Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Unettomat yöt
Milan, minulla myös unilääkkeitä (Zopinox). Korttisoonin aikaan ja jos kipuja (ei ole kipuja ollut ekan tiputuksen jälkeen) otan kokonaisen. Sitten puolikkaita ja nyt juhannus pyhinä nukuin pari yötä jopa ilmankin. Uni on tosi tärkää, minä ainakin jaksan myös psyykkisesti paremmin, kun olen nukkunut.Olen tosi pahoillani sinun puolestasi jolla epilepsia (anteeksi nyt en taxo höyryssä muista nimeäsi), eikä sinua voi kaikilla lääkkeillä autaa kivuttomuuteen ja unettomuuten.
Oletko puhunut sinua Epilepsian takia hoitavan lääkärin kanssa, jos hän osaisi kokemuksellaan auttaa näiden kipu ja unettomuus oireiden kanssa. Ehkä oletkin, yritän vain keksiä jotain, kun olen niin pahoillani puolestasi.
Aina telkkarissa ja lehdissä hehkutetaan sitä kuinka kivunhoito on hyvää ja kivuista ei tarvitse kärsiä. Tätä palstaa lukiessani huomaan kyllä, että ei se ihan aina niin ole. Tällä palstalla Julia (kirjoita viesti hakuun kirjoittajan nimeksi Julia, niin löydät hänen viestejään) on kertonut saaneensä käyttöönsä geelipatjan, jonka avulla hän sai apua yöllisiin luustokipuihin.
MeriTuuli
- Re: Unettomat yöthelmikuu
- Re: Unettomat yötsanteri
- Re: Unettomat yötsanteri
- Re: Unettomat yötTigerlily
- Re: Unettomat yötMilan
- Re: Unettomat yöthelmikuu
- Re: Unettomat yötMeriTuuli
- Re: Unettomat yötStella