Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Unettomat yöt

Kiitokset lämpöisestä viestistäsi!
Minulla on ongelmana myös epilepsia, jonka kanssa eivät useimmat kipulääkkeet sovi. Tällä hetkellä ainoa sopiva on Paratabs eli sama kuin salmiakkia söisi (sekin auttaa paremmin, koska olen salmiakkihullu).

Henkistä puolta hoidan paikkakuntani psyk.polilla, josta tehdään myös kotikäyntejä. Esim. maanantaina Hilkka tulee kyläilemään ja saan purkaa ajatuksiani hänelle, joten ei tarvitse rasittaa liikaa omilla vaivoilla sukulaisia ja ystäviä. Heilläkin on ongelmansa, joten minä kertoilen Hilkalle mieltä painavista asioista. Nyt sain Seroquel-nimistä lääkettä ahdistukseen ja unettomuuteen. Viime yönä nukuin ensin 3h ja käytyäni "synnillä" eli tupakalla nukahdin uudelleen pariksi tunniksi. Lääkäri muuten sanoi niin, että älä edes harkitse tupakkalakkoa sanoin:"Sinulla on nyt niin paljon muutakin mietittävää älä rasita psyykkeäsi turhaan yrittämällä lopettaa tupakointi". Joistakin lausahdus on tuntunut siltä, että valehtelisin mutta niin minulle sanottiin TYKS:ssä viimekin vuonna.
Aurinkoisin aamuterveisin: mks
mks | 27.6.2007 klo 08:11:33