Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: rintalasta ja syöpä
Hei!Olet ainoa jolla olen kuullut tuon KI-67 olevan vielä suurempi kuin minun, mikä oli 50. Huojentavaa kuulla, että olet siitä huolimatta selvinnyt noin hyvin. Tiedän kyllä, että jokainen syöpä ja yksilö on erilainen ja jokaisen keho reagoi eritavalla hoitoihin ja lääkityksiin, mutta se tuo jonkunlaista lohtua minulle. Olen ollut pari päivää tosi alamaissa. Olen koko ajan pelännyt kuolemaa. Meidän perheeseemme kuuluu aviomiehen lisäksi kaksi pientä lasta, vanhempi 6-v. ja pienempi 3-v. joten siksi kaikki tämä tuntuu rankalle ja pelottavalle. Aina miettii niitä lapsia.
Minulle soitettiin joskus viime vuoden puolella elloksen syöpävakuutuksesta ja olin tällöin töissä ja en voinut jatkaa sitä puhelua pidemmälle ja pyysin sitä naista soittamaan myöhemmin uudestaan. Sen jälkeen unohdin koko jutun ja sitä puhelua ei enää koskaan tullut. Kun sain lähetteen mammografiaan, ultraan ja biopsiaan, niin muistin sen vakuutuksen ja tällöin oli jo myöhäistä. 7,50 e maksulla kuukaudessa olisin saanut sen vakuutuksen ja kertakorvauksen 24 000 e. Ei raha olisi yhtään lohduttanut tässä syövän keskellä, mutta se olisi auttanut monien laskujen maksamisessa, joita tästä tulee koko ajan ja ansionmenetyksessä jne. Kohtalon ivaa, mutta en kuitenkaan enää vatvo sitä asiaa. Nyt on nyt.
On todella tärkeää saada täältä tukea muilta saman kokeneilta, vaikka osa lääkäreistä ja hoitajista suhtautuukin tähän nettiin negatiivisesti. Minulle se on tuonut enemmän tukea, kuin pahaa mieltä. Välillä tieto on lisännyt tuskaa hetkeksi, mutta sitten kun sitä on sulatellut hetken aikaa, niin kaikki on taas kohta ok.
- rintalasta ja syöpäiikka
- Re: rintalasta ja syöpäKarhutar
- Re: rintalasta ja syöpäKarhutar
- Re: rintalasta ja syöpäIsa
- Re: rintalasta ja syöpäSirkku
- Re: rintalasta ja syöpäPotilasSaarinen
- Re: rintalasta ja syöpäKristitty Lilja
- 14 -vuotias ja rintasyöpäKristitty Lilja
- Re: 14 -vuotias ja rintasyöpäKristitty Lilja