Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: rintalasta ja syöpä

Sirkku,

Mielestäni Karhutar ei kysynyt, että kertoihan lääkäri vaan hän kirjoitti: "Tokihan ne kertovat sen", tarkoittaen juuri päinvastaista. Hän yritti lohduttaa, tarkoittaen "vaikka he kertovat niin".

Ja sanonnalla "toinen kollega" hän mielestäni nimenomaan tarkoitti sitä, että tuohon tiettyyn asiaan osaa varmasti vastata joku toinen (paremmin tai enemmän).

Nämä ovat minun tulkintojani - meillä kaikilla on omamme, mutta emme voi myöskään aina olla sitä mieltä, että juuri se minun oma tulkintani on se oikea ja se mitä kukin kirjoittaja on tarkoittanut. Emmehän? Kukin voi muodostaa oman tulkintansa lukemalla nyt itse nuo Karhuttaren vastaukset.

Karhutar ei nyt itse voi olla paikalla puolustautumassa, koska hän on kertonut jäävänsä lomalle. Onko sattumaa, että juuri nyt sitten tulevat tällaiset kirjoitukset?

Kaikki täällä netissä olevat, ovat sitä myös omalla vastuullaan. Joillekin täällä olo aiheuttaa ahdistusta, silloin itsesuojeluvaiston pitää toimia. Jäädään pois.

Jos kaikki saavat toivomiaan vastauksia lääkäriltään, on se erittäin hyvä asia ja paras mahdollinen vaihtoehto. Meille kaikilla ei vaan ole sellaista tarjolla.
Kristitty Lilja | 14.2.2009 klo 10:58:56