Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Suonet kipeät viimeisen ceffin jälkeen

Heippa Tinttu ja muut sisaret,
viimeinen cef virtaa suonissa ja ilo kuplii mielessä! Ohi on sytoputki. Nopeesti se aika kuitenkin meni vaikka tuntui aivan toivottomalta silloin kun eka tiputus oli. Selvisin kaikista ilman suurempia sivuvaikutuksia toivottavasti tästä viimeisestäkin. Hoitaja sanoi, että veriarvoni ovat kuin terveellä ihmisellä, yhtä hyvät. Mitä suoniin tulee niin mulla ei oo ollu tähän asti mitään ongelmia niiden kanssa. Ainoastaan kerran oli käsi tosi kipeä ja musta kun uusi hoitaja piti minua neulatyynynään kun ei osannut laittaa kanyylia.
Nyt vaan sitten odotellaan kuukausi päivänsädekerhon alkamista ulkoillen ja nauttien talven tuiskuista ja pakkasista. Mulla on muuten vieläkin hiukset päässä, harvenneena mutta kuitenkin, saa nähdä viekö tämä viimenen cef sitten loputkin. Mutta ihan sama vieköön, pääasia että paranis, eikä koskaan tarviis mennä takaisin sytopolille!
Lämpimät synttärionnittelut Tintulle! Itse vietän synttäreitäni tänään (no en juhli mitenkään) ja olen taas vuotta vanhempi eli 49v. Mutta keski-ikäähän ei voita mikään.
tuulisin talviterveisin
Kisuliini
Kisuliini | 24.1.2008 klo 15:29:51