Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaa
Hei "Ahdistaa, pelottaa ja harmittaa"
Olen pahoillani saamastasi kohtelusta.
Minunkin mielestäni on palautteen antamisen paikka.
Kaikkea ei tarvitse sietää. Ei ole oikein lääkäriltä, että "lyö lyötyä", hän on sitten valinnut väärän uran, jos ei ole minkäänlaisia inhimillisiä taitoja.
Sinun paikallasi olisi voinut ihminen, jonka voimavarat eivät riittäisi käsittelemään asiaa.
Itse vaikutat ihmiseltä, joka pystyi kirjoittamaan asiasta ja mielipahan purkamisen jälkeen varmaan jättämään lääkärin käytöksen, sekä sanat, omaan arvoonsa.
Itselläni ovat kaikki kolme hoitavaa lääkäriä olleet uskomattoman ihania, he ovat tuttavallisia ja kertovat asioista tarkasti. Heiltä uskaltaa kysyä asioista, vastaavat asiallisesti ja asenne on positiivinen, ja myös huumoria löytyy.
Koko elämäni aikana en ole tavannut heidän kaltaisiaan lääkäreitä, he ovat oikeat ihmiset oikeassa ammatissa!
Yhdestä ainoasta lääkäristä tässä "projektissa" jäi vähän epämiellyttävä tunne.
Lääkäri, joka teki minulle kainalon ultraäänitutkimuksen ei tervehtinyt minua, aivan kuin minua ei olisi ollutkaan. Käski ainoastaan lyhyesti "pedille." Teki tutkimuksen ja häipyi mitään sanomatta, jäin huoneeseen yksin pukemaan ja häivyin itsekin..
Ajattelin, että vaikuttiko asiaan, että tulin väliin ylimääräisenä, kun magneettikuvauspuolelta soitettiin ja pyydettiin tutkimusta. Tämä ei tietysti ollut potilaan vika.
Tiedän, että ko.lääkäri on huippulääkäri niin annetaan anteeksi, koska hänelläkin oli tosi kiire.
Sairauden kokemisen ja jaksamisen kannalta lääkärit ovat avainasemassa, näin ainakin minä koen.
Kaikkea hyvää sinulle. Toivotaan, että lääkäri vaihtuu.
Yritä palauttaa reipas mielesi tästä huonosta kokemuksesta huolimatta. Asioilla on tapana järjestyä, kukaan meistä ei tiedä tulevaisuuttaan. Lääkärikään ei tiedä kaikkea, aika näyttää, miten lääkket purevat.
Terv. Manti
- Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaElämä on..
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaElämä on..
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaSantruzka
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaElämä on..
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaKaisamaria
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaSyksy2013
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaAlways_Life
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaamiksi minä
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaamanti