Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ihmisen kohtaaminen
Näitä kurjia lääkäreitä löytyy, jotka unohtavat, että jokainen potilas on yksilö eikä tilasto tai potilas ja joku, jonka saa nopeasti pois päiväjärjestyksestä. Se on todella kehnoa ammattitaitoa.Potilasasiamiehelle kannattaa ilmoittaa ja tehdä muistutus. Ei ole kovin iso asia. Miten muuten asiat paranevat? Itse olen ilmoittanut tämän syöpätaipaleeni aikana kahdesta isosta mokasta. Myönsivät tehneensä virheen. Uskon, että niistä on apua muillekin, että samoja juttuja ei tapahtuisi.
Uskon, että kyselevä potilas on isompi päänvaiva lääkärille kuin se, joka ottaa auliisti vastaan kaiken 'ylhäältä' tulevan tiedon. Onhan se rasittavaa, jos potilas ei käyttäydy kaavan ekä rutiinin mukaan:( Meillä on kuitenkin potilaan oikeudet. Liian usein lääkärit vähättelevät potilaan kertomuksia ja kysymyksiä ja kaikkein turhauttavinta on kun vastauksen ovat täysin ylimalkaisia ja jopa vääriä.
Muistetaan kuitenkin, että on niitä ihania ja ammattitaitoisia lääkäreitäkin! Kiitos heille.
- Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaElämä on..
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaElämä on..
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaSantruzka
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaElämä on..
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaKaisamaria
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaSyksy2013
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaaAlways_Life
- Re: Ahdistaa, pelottaa ja harmittaamiksi minä
- Re: Ihmisen kohtaaminenAuts