Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vinkkejä rintsarin sytoiluun?
Hei Auringonkukka!Itse olen siinä vaiheessa että takana on viisi kertaa sytoja, sama sarja kuin sinullekin tulee. Taxot menivät osaltani tosi hienosti, yritin hoitaa itseäni aika aktiivisesti, tiedä oliko siitä apua vai ei mutta ihan hyvin meni. Pahoinvointia ei tullut, ummetus oli ihan hirveä, siitä varoitettiin kyllä, mutta silti... Laxoberon on itselleni ainakin tullut hyväksi kaveriksi ja sitä kannattaa käyttää ekasta illasta lähtien. Tiedän, että joillekin tulee sytoista ripuli ja odottelin sitä, mutta eipä tullut vaan siis ummessa olin. Suuta kannattaa purskutella sillä suola-ruokasooda-vesiseoksella, lisäksi ostin herkälle suulle tarkoitettua hammastahnaa ja vielä jotain geeliä apteeksista ja suun limakalvot ovat pysyneet kunnossa. Ruokahalu ei hävinnyt mihinkään eli kiloja tuli mutta ne karisee nyt sitten pois näiden kolmen viimeisen satsin aikana. Juoda pitää muistaa paljon aina hoitojen aikana ja liikkua minkä jaksaa ja sitten levätä aina kun siltä tuntuu. Omalta kohdaltani väsymys on tullut vasta näiden cef-hoitojen aikana ja ollut kyllä ihan totaalista. Kortisoni valvottaa ja olen käyttänyt koko aikana tarvittaessa nukahtamislääkettä, suosittelen. Ja lisäksi vielä olen syönyt mahansuojalääkettä.
Tsemppiä sulle hoitoihin. Olenko ymmärtänyt oikein, että elelet jossain Rauman seudulla? Itse olen nimittäin Raumalta ja siis käyn Porissa hoidoissa. Siellä on erittäin mukava ja osaava henkilökunta ja sinne on ollut helppo mennä.
- Vinkkejä rintsarin sytoiluun?Auringonkukka 2
- Re: Vinkkejä rintsarin sytoiluun?kultsikki
- Re: Vinkkejä rintsarin sytoiluun?Majlis
- Re: Vinkkejä rintsarin sytoiluun?Auringonkukka 2
- Re: Vinkkejä rintsarin sytoiluun?Auringonkukka 2
- Re: Vinkkejä rintsarin sytoiluun?kultsikki