Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vinkkejä rintsarin sytoiluun?

Kyllä se on hyvin yksilöllistä. Yhdellä yhtä, toisella toista, vaikka ns sama satsi. Minulla kuumetta, luusärkyä, ripulia jatkuvasti. Hiukset lähtivät ekan tiputuksen jälkeen melkein heti. En viihtynyt jääkaapilla, ja mitä vähemmän söin sen huonommin voin. Syö aina kun tekee vähänkin mieli. Väsymys oli massiivista, koko ajan. Suussa rakkuloita vasta viimeisen cef-kerran jälkeen, oli aika tuskallista. Suuvedet yms oksensin kaikki. Tai en siis tietenkään itse suuvesiä, mutta kaiken sitä ennen syödyn ja juodun. Antibiootteja söin monta kuuria, vanhat vaivat palasivat takaisin. Kannattaa pyytää resepti sairaalasta, laittavat puhelimella mielellään, haluavat tietää mitä lääkkeitä syöt. Pahoinvointia vasta cef-vaiheessa, eikä mitenkään pahasti, en kulkenut pää ämpärissä vaikka välillä oksentelinkin, söin pahoinvointilääkkeitä aina noin viikon ajan tiputuksen jälkeen. Kortisonit muuten lopetin jossain vaiheessa, niin cef:ien yhteydessä, vaikka niiden sanottiin edistävän pahoinvointilääkkeiden imeytymistä. Haittasivat yöunia jne. Pelkkä pilleripurkin näkeminen alkoi kuvottaa, ajattelin että on syytä lopettaa.

Tällaisia kokemuksia tältä rintamalta. Näin kirjoitettuna kuulostaa pahemmalta kuin olikaan. Onnea matkaan! Kyllä se siitä.
Ai niin, kysy jäähanskoja ja -tossuja kolmella ensimmäisellä kerralla. Minä tein niin, silti kynnet oireilivat pahasti, mutta eivät tippuneet. Ovat nyt lyhyet mutta kauniit. Hiuksista ei vielä juurikaan havaintoa.

Terveisin Maarit
Maarit65 | 9.12.2010 klo 17:00:40