Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Seksuaalisuudesta
Hei!Haluaisin kuulla teidän muiden kokemuksia näinkin arasta aiheesta kuin seksuaalisuus rintasyövän ja hoitojen jälkeen. Minä sain viimeisen CEF:n marraskuussa ja hormonihoidon aloitin joulukuussa. Muuten voin hyvin, mutta kuumat aallot piinavat erityisesti öisin enkä saa nukuttua kunnolla ja sitä myöten tietysti olen päivisin ja iltaisin väsynyt.
Meillä oli hormonihoidon alkuun asti vielä suht vilkas ja tyydyttävä seksielämä, mutta nyt on toisin :-(. Johtuneeko kuivista limakalvoista, mutta yhdyntä tuntuu melko kivuliaalta vaikka käyttäisimme liukastettakin. Kiinnostukseni seksiin on vähentynyt ja kärsin kostumisvaikeuksista. Mieheni on hyvin ymmärtäväinen eikä mitenkään painosta seksiin eikä meidän ole vaikea puhua asiasta. Minua tosin asia vaivaa; olen aina pitänyt seksistä ja haluan miestäni, mutta kroppa ei nyt vaan toimi niinkuin haluaisin.
Mahtaneeko tilanteeseen tulla parannusta kunhan keho tottuu hormoneihin vai tuleeko homma vielä huononemaan? Oletteko saaneet minkäänlaista hoitoa limakalvoihin ja/tai haluttomuuteen ja miten hoito on tehonnut? Kaikenlaista keskustelua asian tiimoilta olisi mukava lukea.
- SeksuaalisuudestaRae
- Re: Seksuaalisuudestalillukka
- Re: SeksuaalisuudestaHempukka