Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: hormonaalinen liitännäishoito ja painonhallinta

Heippa Kultsikki!
Minä olen tähän mennessä syönyt neljä kuukautta Femaria. Hikipuuskia on ihan "riittävästi". Olen hikoiluun käyttänyt muutaman kerran Yliopiston apteekin valmistamaa ergotamia. Nyt olen päättänyt olla käyttämättä sitä, koska siihen voi tulla riippuvaiseksi eikä muutenkaan ko. pilleri ole täysin vaaraton, ja vaikutuskaan ei ole kovin hyvä. Siis hikeä pyyhitään vaan...
Jäsenet ovat aamulla tosi tönköt, joten ne pitää venytellä normaaleiksi. Liikuntaa harrastan paljon, erilaisia tanssilajeja ja ihan kuntosaliakin. Viime viikolla kokeilin esim. elämäni ensimmäisen kerran aikuisbalettia. Se oli mielestäni yli kuuskymppiselle aika haaste. Siis, kyllä nuo jäsenet saa vielä liikkeelle!
Paino-ongelmia minulla ei ole koskaan ollut, eikä nytkään, samoin mieliala on pysynyt täysin rauhallisena.
Pyyhitään hikeä ja pistetään vauhtia niveliin!
Oikein hyvää syksyn jatkoa,
toivottaa raideri
raideri | 18.9.2010 klo 12:49:30