Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vielä kysymys Hiihoo, sinulle!

Korjausleikkauksista...

Itselläni leikattiin toinen rinta kokonaan maaliskuussa-07.Leikkausta suunniteltaessa kirurgi itse otti asian puheeksi että sitten vuoden päästä "saat uuden rinnan tilalle"...(oli varmaan niin pahoillaan kun joutui sen kokonaan viemään)Silloin totesin vaan että tehkää mitä haluatte jos olen vielä hengissä(oli melkoinen shokkivaihe päällä ja kuvitteli kuolevansa siihen paikkaan)
Nyt kun sytostaattihoidot on käynnissä niin sanovat että aikaisintaan vuoden kuluttua hoitojen päättymisestä voidaan tehdä JOS kaikki on kunnossa.
Eli ajankohta kullakin varmaan ihan yksilöllinen riippuen taudin agressiivisuudesta yms.Joillekkinhan tehdään uusi rinta jo samassa leikkauksessa kun poisto,mutta silloin ei varmaan ole kyseessä niin ärhäkkä tauti kun esim. itselläni.
Olen ajatellut että jos olen niin onnekas ettei mitään siihen mennessä tule ja saa "terveenä" olla niin mikä ettei?
Tosin nyt ajatus tuntuu kovin kaukaiselta kun hoidot päällä ja usko tulevaisuuteen välillä kovilla.Eli elän nyt tätä päivää ja mietin sitä "uutta tissiä" sitten kun se on ajankohtaista.
Kaikkea hyvää ja rohkeasti vaan leikkaukseen jos itsestä tuntuu siltä:)
pikkumyy-41 | 4.6.2007 klo 16:36:38