Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vaikea on ymmärtää

En nyt jaksanut lukea koko viestiketjua läpi enkä siis tiedä, miten tässä nyt näin kävi. Ilmeisesti olet saanut kommentteja, että sinun olisi parempi kirjoittaa Lähipiirissä syöpäpotilas -foorumilla? Varmaankin se oli sanottu vain kannustavassa mielessä, sillä foorumilla varmaankin saisit omanlaistasi vertaistukea. Sillä tämähän on tietenkin foorumi meille naisille, jotka jaamme omia tuntemuksiamme syövän kanssa taistellessamme.

Minua ei todellakaan ole häirinnyt, että kirjoitat täällä. Kirjoita vain jatkossakin. Mutta juttujasi lukiessani on usein käynyt mielessä, mitä vaimosi mielessä liikkuu. Miksei hän itse kirjoita tänne? Onko hänellä kanava, jossa purkaa tuntojaan vertaistensa kanssa? Vai onko hän vain ihminen, joka mieluummin pitää kaiken sisällään eikä paremmin analysoi sitä?

Kuten sanoin oma mieheni kyllä kuuntelee sujuvasti tuntojani, mutta ei hän miehenä voi ymmärtää ihan kokonaan, mitä kaikkea mielessäni kulkee. Parhaimman myötäelämisen olen saanut toisilta naisilta, terveiltäkin jotka naisina kuitenkin pystyvät kuvittelemaan miltä tuntuisi sairastaa rintasyöpää, ja tietenkin kaikkein eniten muilta samaa tautia sairastavilta, tällä foorumilla ja muualla tapaamiltani naisilta.
Janna61 | 22.9.2011 klo 12:28:19