Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vaikea on ymmärtää
Hei janna61, On tosiaan tullut kommentteja , vähän siihen tyyliin. En kommentoi enempää etten kohdista asiaa kehenkään.Mistäs tiedät onko täällä kirjoittamassa mies vai nainen. Täällä ollaan kumminkin anonyymisti. Vaimosta olen näissä kirjoituksissa aina puhunut. Hän on hyvin tietoinen asiasta ja ei todellakaan ole sen luontoinen että pitäis asian sisällään. Hän suhtautuu asiaan realisistisesti , ja meillä on ystäviä joiden kanssa voidaan puhua asiasta niin kuin se on. Ei maailma tähän lopu , vaikka on kyse vakavasta sairaudesta. Asennetta osoittaa se että kun hän sai kuulla koepalan tuloksesta , ja tuli kotiin kesken työpäivän , niin kysyin eikö yhtään itketä ,mä tuun sun viereen. Vastaus oli tän asian kohdalta on itkut itketty , se ei sillä suremisella mikskään muutu , eletään askel askeleelta ja nousee se aurinko vielä huomennakin ja tulevaisuudessa. Me ihmiset kun ollaan erilaisia , niin meillä paras terapia on ollut se että me puhutaan ja puhutaan ollaan avoimia , mikä kyllä saattaa rasittaa läheisiä ihmisiä , mutta tässä asiassa pitää olla itsekäs.Tämä foorumi on mulle ollut semmoinen hyvä henkireikä. Tämän kyllä nyt lopetan etten vahingossakaan satuta ketään. ps ei mun tätä enää pitänyt kirjoittaa , vaan kun luin hyvästiksi sun kirjoituksesi niin päätin vielä kerta kiellon päälle.pps yhdessä saavumme maaliin voittajina.- Vaikea on ymmärtääTellme
- Re: Vaikea on ymmärtääJanna61
- Re: Vaikea on ymmärtääTellme