Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tänään tuli vihdoin faktaa

Huomenta
Näin se juuri on , niin kuin Minna sanoi, mutta niin ymmärrän tuon tuskan kun olet asiasi kanssa yksin yön tunteina.
Itse otin unilääkettä ,mutta nyt olen koettanut pärjätä melatoniinillä.kipua on ollut jonkin verran,piti ottaa särkylääke yöksi. Ei tuo melatoniini oikein hyvin tehoa, sitten näin kaiken maailman unia ja painajaisia...
No, toisaalta oli hyvä herätä siitä painajaisesta, missä lääkäri kertoi asiat olevan huonosti. Tässä kun on koko ajan ollut se fiilis aamuisin että voi kun heräis tästä painajaisesta ja tää kaikki olis vaan pahaa unta.
Itse olen hakenut keskusteluapua ja paljon on hyviä ystäviä, jotka ovat auttaneet, puhuneet ja kuunnelleet.
Toki tuo ahdistus, kun lapset ovat pieniä, on todella ymmärrettävää. Itsellä lapset ovat jo nuoria aikuisia, että sikäli tilanne on parempi.
On tämä elämä joskus niin pirun epäreilua, ettei sitä ihan heti voi hyväksyä, se vaatii paljon aikaa hyväksyä tilanne ja oppia elämään sen kanssa.
Toivon sinulle Sipe tosi paljon voimia ja tsemppiä ja jaksamista.
Jos yhtään helpottaa, moni on ajatuksin mukanasi ja ajattelee sinuakin tänä vaikeana aikana.
Lisbe | 17.2.2014 klo 07:46:30