Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tukka lähtee jäähatusta huolimatta
Älä huoli hiusten lähdöstä, mulla on viimeinen syto maanantaina ja ripset, kulmat ja tukka on alkaneet kasvaa jo! Nyt mulla on harva vaalea vauvatukka, noin sentin mittainen, just saa sormilla kiinni... ;) sais vaan vähän paksuuntua vielä. Kesä meni huiveilla ja nyt kun olen töissä pidän joko peruukkia tai turbaanihattua, mikä on aikast tyylikäs. Työkaverit sanoivat tossa aamukaffella että olen Greta Garbon näköinen. -- no ehkä en ihan oikeasti ole, mutta hauska vertaus. Peruukkiin tottuu jos niin haluaa. Ja kyllä se tukka kasvaa takaisin. Itse olen ajatellut, että katselenpa tässä kaljua minää peilistä huumorimielessä, jos ei enää koskaan tarvis tällai hiuksetta olla...Hiusten lähtö on yks kurjimmista kokemuksista tänä taudin kanssa. Naisia kun ollaan, sairaanakin.
Tosin mulla ceffitkin on alkaneet viedä petiin mitä pidemmälle hoidoissa on menty. Ja toisaalta; samapa tuo makaako sitä ceffikrapulassa tukalla vai tukatta ;))
Voimia ja haleja eevis, kyllä se siitä!
t. tella
- Re: Tukka lähtee jäähatusta huolimattatella