Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tukka lähtee jäähatusta huolimatta
Hei Eevis, voi kun kurjaa, kun kukaan (hoitohenkilökunta) ei ole varoittanut sinua, että se ei välttämättä kaikilla auta se jäähattu. Minulla on sellainen käsitys, että tähän rintasyöpään käytetyt sytostaatit ovat sellaisia, että tukan tippumisen estoon ei ole mitään 100%:sta konstia. Joillain jäähattu auttaa, joillain vain viivyttää ja siirtää hiustenlähtöä , mutta valitettavasti suurimalla osalla siitä ei tuntuisi olevan mitään hyötyä. Kaikilla vähintäänkin harvenee ja suurimmalla osalla lähtee lähes kaikki. Täällä palstalla on esiintynyt kirjoittajia joilla tukka on pysynyt (vain harventunut) vaikka ei ole käyttänyt jäähattua ja niitä joilla lähtee vaikka jäähattua käyttääkin. Minä en itse jäähattua käyttänyt, kun olin kuullut että se on epämiellyttävä ja että taxotere jota ensimmäisenä sain, niin kuulemma vielä tosi varmasti hiukset irrottasisi.Vaikka tiesin, että hiukseni lähtee, niin oli se silti kova paikka sitten kun pitkät hiukseni jäivät käsiin ja kylppärin lattialle. Nyt kun minulla on 5 sytoa (3*taxo+2*CEF) takana, niin hiuksia on jäljellä muutama karva, ripset ehkä vähän ohentuneet ja kulmakarvoista puolet hävinneet. Mutta valitettavasti uudet säärikarvat tekevät jo tuloaan. Hitto kasvaispa samanlaista tummaa sänkeä päässäkin kuten säärissäkin. Mut ei, niin ei.
MeriTuuli
- Re: Tukka lähtee jäähatusta huolimattaMeriTuuli