Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nuoria sairastavia?
hei!olen 32v kahden tyttö lapsen äiti Vantaalta. Sain 1.11 tietää sairastavani rintasyöpää. Olin jo kesällä huomannut rinnan olevan arka, ja löysin siitä pari pattia,(vasen rinta) en alkuun huolestunut lainkaan, kun sairastan perinnöllistä sairautta nimeltään nf1(neurofibromatoosi 1) ja siihen kuuluu nuo patit. Kun tuossa lokakuun loppu puolella kävin lääkärillä, tulin maininneeksi nuo patit, samalla kerroin että äidilläni ja hänen äidillä ollut rintasyöpä (kummallakin ollu vasemmassa rinnassa, ja ne on leikattu kokonaan pois). Lääkäri määräsi samantien mammo ja uä kuviin. Kuvauksissa lääkäri totesi, ettei pysty kuvien perusteella sanomaan pateista mitään, joten määräsi tuon neulanäytteen. Neulanäytteet onnistui hyvin, vaikka aloin kesken toimenpiteen voimaan huonosti. Tulokset piti saada 5.11, mutta olin torstaina 1.11 muun asian tiimoilta lääkärillä, ja häne kertoi nuo tulokset. Syöpähoitaja ottikin jo tuolloin samana päivänä yhteyttä. Enpä paljoa muista tuosta puhelusta. Hän soitti seuraavana päivänä uudestaan, ja kertoi lääkäri aikoja, puukkoa ois tulossa 21.11.. En tiedä koska tuon syövän tajuaa oikeesti kokonaan.. leikkauksessa?? ekalla lääkärin tapaamisella? vai sitten kun jatkohoidot alkaa..?? Pelko kuitenkin jo olemassa...
- Nuoria sairastavia?nuunuu
- Re: Nuoria sairastavia?Terhikki
- Re: Nuoria sairastavia?nuunuu
- Re: Nuoria sairastavia?Kukkurukuu
- Re: Nuoria sairastavia?thegirl
- Re: Nuoria sairastavia?poppana
- Re: Nuoria sairastavia?poppana