Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nuoria sairastavia?

Moi. Mä kanssa 27-vuotias nainen, jolla 1v2kk vanha tyttö. Todettiin n. 2kk sitten maksasyöpä. Kasvaimia on maksassa kolme. 2kpl n. 2cm kokoisia kasvaimia ja yksi 20cm! kasvain. Etäpesäkkeitä löytyi kahdesta selkärangan nikamasta, joihin tosin olen saanut jo sädehoitoa eikä selkä ole ollut kipeä sen jälkeen. Ja kahdesta maksaportin imusolmukkeesta. Maksaa ei pysty tällähetkellä leikaamaan suuren kasvaimen ja levinneisyyden takia. Saan kuitenki sytostaatteja ja toivotaan, että kasvaimet lähtee pienenemään. Ja mikä hassua, en kuulu millään tavalla riskiryhmään. Kun yleensä maksasyöpä tulee kirroosimaksaan ja yli 70-vuotiaille. Mun maksa-arvot on kuitenkin ihan normaalit ja maksa muuten täysin terve. Lääkärikään ei osannut sanoa, mikä tän olisi aiheuttanut. Mut olen kuitenkin päättänyt parantua!! Se on ihan varma!
madwerty85 | 24.11.2012 klo 12:06:38