Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä

Minulta loppuivat sädehoidot viikko sitten. Iho paloi loppuaikoina ja sitä kutitti ja kirveli todella inhottavasti. En käyttänyt koko aikana rintaliivejä. Humpsuttelin kotona vanha silkkipaita päällä napit auki ja otin riippumatossa ilmakylpyjä. Haudoin päivittäin useita kertoja keittosuolaliuoksella. Kun hoidot loppuivat, aloin hulvata rasvaa jatkuvasti. Bepantenia ja perusvoidetta. Nyt ihoni on ihan ehjä. Punoitus on jäänyt, mutta jäänee loppuiäksi. Minulle sanottiin, että ihovaivat jatkuvat kauan. Minulla ner jatkuivat vain viikon, kun hoidin ahkerasti. Se oli mahdollista, kun olen eläkkeellä. Tänään on 69 v syntymäpäiväni ja elämä kantaa. Rankka putki on takana. Eli ehkä ihosi palaa, mutta sitten hoidat sitä sinnikkäästi ohjeiden mukaan. Sisua tarvitaan. Itkeä saa, mutta ei luovuttaa.
Tättärä | 19.7.2012 klo 12:57:03