Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä
Hei, minulla oli sama lähtötilanne. Sain ensin sytot sama koktail kuin sinulla. Niiden loputtua ei kuvauksissa näkynyt syöpää ollenkaan ja leikkauksen jälkeen patologi ei löytänyt mitään syöpään viittaavaa.Säteitä sain 25-kertaa. Kesäkuussa oli kontrolli ja kaikki oli hyvin.
Ne sivuoireet ovat niin yksilöllisiä, kynsiin vaikutti, hiukset lähti, joka oli minulle turhamainen kun olen suurin harmi, kortisonin aiheuttamaa kasvojen punaisuutta ja ylipirteyttä yms. Ajattelin, että kaiken kestän kunhan syöpä pirulainen vaan saadaan pois.
Hoitojen ajan ajattelin, että kohta olen terve ja kokoajan syöpä kuolee minusta. Usko, että sytot auttaa ja kestä sivuvaikutukset, niihinkin voi saada helpotusta, kysy lääkäriltä tai hoitajilta.
Se hoitoaika meni kuitenkin yllättävän nopeasti,lepää kun väsyttää ja liiku minkä jaksat, terveellinen ravinto on myös erittäin tärkeää.
En aikonut kysyä uusiutumisesta, mutta lääkäri kertoi kysymättä uusiutumisriskin olevan hyvin pieni.
Voimia Sinulle hoitoihin terveisin mayu
- Rintasyöpärafael-66
- Re: Rintasyöpätuike
- Re: Rintasyöpämayu
- Re: Rintasyöpärafael-66
- Re: RintasyöpäTättärä
- Re: Rintasyöpäemuliita
- Re: RintasyöpäHuhtikuinen