Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: E-pillerit ja rintasyöpä
Hei,Ihanaa aina kuulla teistäkin, joilla jo useampi vuosi sairastumisesta mutta voitte nyt hyvin. Näin ainakin oletan ;).
Itse olen paljon tuoreempi tapaus kuin sinä, mutta tyttären äitinä mielessäni on jo käyneet samat asiat kuin sinullakin. Koska olemme sairastuneet, on tyttärillämme ainakin tilastollisesti suurempi riski myöskin sairastua.
En ole vielä muodostanut mielipidettä kysymykseesi sen tarkemmin, koska tyttäreni ei vielä ole siinä iässä. Toivon, että joku muukin vastaisi sinulle - sellainen, jolla omakohtaista kokemusta ja/tai näkemystä asiasta.
Oletko kysellyt yksityispuolelta tuota geenitutkimusta? En itse tiedä siitä mitään, mutta itse ehkä kyselisin sieltäkin, jos kokisin sen tarpeeksi tärkeäksi selvittää.
Ja mikä on oikeasti pitkäaikainen käyttö??? Siitä en ainakin itse olen saanut/nähnyt mitään tarkempaa tietoa.
- E-pillerit ja rintasyöpäviivi63
- Re: E-pillerit ja rintasyöpäKristitty Lilja
- Re: E-pillerit ja rintasyöpäviivi63
- Re: E-pillerit ja rintasyöpähanneloore
- Re: E-pillerit ja rintasyöpätigemauk
- Re: E-pillerit ja rintasyöpäkukkamaaria
- Re: E-pillerit ja rintasyöpätigemauk
- Re: E-pillerit ja rintasyöpähanneloore
- Re: E-pillerit ja rintasyöpäviivi63