Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi rintasyöpäläinen
Hei, olen jo 5-vuotistarkastuksen läpäissyt osapoiston kokenut "konkari" ja kaikki fyysisesti ok.Sädehoito oli minulle tosi helppo, toki siinä meni aikaa kun joka päivä täältä pohjois-Uudeltamaalta matkasin Meilahteen. "Onneksi" olin murtanut käteni sytojen aikaan, niin ihana lääkäri kirjoitti minulle koko sädehoitojen ajaksi Kela-taksiin oikeuden. Sain siis myös sytot kun minulla oli juuri vartijassa levinneisyyttä. Ehkä se hoitoväsymys sitten aiheutti sen, että pyysin sairaslomaa lopulta koko sädehoidon ajaksi. Työpaikallani ei oikein osattu suhteuttaa sitä, että olisin ollut käytännössä vain puoli päivää töissä, vaan minulle lykättiin kahden ihmisen työt... Ajattelin kuitenkin viimein huilata työhuolista, stressi tuskin olisi edistänyt syövästä toipumistakaan.
Olen kuullut, että joillekin saattaa tulla lievää pahoinvointia sädehoidosta, minulle ei tullut. Ihoni kesti hyvin hoitojen ajan, mutta sitten pari päivää hoidosta se sananmukaisesti repesi. Mutta minulla nyt tuntui menevän kaikki vaikeimman kautta. Siitäkin selvittiin kuitenkin.
Tsemppiä hoitoihin, hassua muuten - mulla tuli ikävä niitä käyntejä kun ne loppui....ehkä se, että jäi vähän "tyhjän päälle" aiheutti sen tunteen. Ja yksinäisenä ihmisenä oli ihanaa, että joku kerrankin piti huolta.
Kaunista pääsiäistä!
Kukkamaaria
- uusi rintasyöpäläinenmerjaeija
- Re: uusi rintasyöpäläinenKarhutar
- Re: uusi rintasyöpäläinenilmatar
- Re: uusi rintasyöpäläinenmiksu09
- uusi rintasyöpäläinenCherry
- Re: uusi rintasyöpäläinenmiksu09
- Re: uusi rintasyöpäläinenkristina48
- Re: uusi rintasyöpäläinenkristina48