Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: femar + zoladex 42 v. ??? onko kokemuksia vaikutuksista
hei,itse kieltäydyin sytostaateista, joita minulle ehdotettiin, kun syöpä oli levinnyt luustoon. Kävin yksityisellä rintasyöpälääkärillä ja hänen mukaansa juuri niin pitää tehdä, että ensin hormonilääkitys ja sitten kun tauti leviää esim juuri maksaan tai keuhkoihin, niin sitten sytot. Ja niin minulle tehtiinkin. Ja se on kuulemma se tapa, jota maailmalla käytetään.
Mutta ota näistä nyt selvää! Mulla vaan on itselläni jo nuorena saatuja sytokuureja niin paljon takana, että välttelen niitä mahdollisimman pitkään. - Onpahan sitten taas jotain järeämpiä hoitoja jäljellä, jos hormonit eivät riitä.
Sytostaatit muuten eivät ole ollenkaan niin pahoja kuin melkein 30 v sitten; on pahoinvointilääkkeitä ja kestot ja määrät ovat aivan lastenleikkiä niihin verrattuna! Ainakin mulla oli niin...
- Re: femar + zoladex 42 v. ??? onko kokemuksia vaikutuksistaerika