Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: femar + zoladex 42 v. ??? onko kokemuksia vaikutuksista
Hei kaikille!!Mulla meni tuo femar ennen luustoon leviämistä, eikä se aiheuttanut muistaakseni, kuin mummotautia(olin silloin 35-38v).
Eikös tuo Zoladex ole tabletti-syto?
Mulle on tulossa kanssa nyt uusi hormonilääkitys, kun sytot loppuvat kuukauden päästä(jeeee!). Sillä yritetään pitää tauti kurissa. Mullahan on erittäin hormoniriipuvainen syöpä, kummatkin progesteroni ja estrogeni 98%. Multa on poistettu myös munasarjat hormonituotannon lopettamisen vuoksi, mutta se ei yksin riitä hormonituotannon nollaamiseen.
Olen kanssa miettinyt eri sairaaloitten käytäntöjä..Toiset meistä saa luustometareihin sytoja, toiset eivät. Mutta onhan meidän tapauksissa varmasti joitain eroja ja on vaan luotettava, että lääkärit tekevät oikeita ratkaisuja. Mua on lohduttanut hurjasti, kun santerin syöpä on pysähtynyt ilman syto-hoitoja, se kertoo luustonkovettajien tehosta=)
Kauanko erika olet sairastanut luustoon levinnyttä rintasyöpää? Oli myös ihana lukea, että elät ja liikut ihan normaalisti. Tuo pyöräilymäärä on huisea!!
Minä aion kanssa kohta jatkaa ratsastamista, tänään pappa-ruunani saa uudet kengät ja taidan lähteä illalla köpsöttelemään maastoon..Kunhan pappa muistaa, että vaan köpsötellään, on niin kuuma pakkaus ja innokas tekemään töitä=)
aurinkoista päivää teille kaikille rakkaille!!
Julia
- Re: femar + zoladex 42 v. ??? onko kokemuksia vaikutuksistajulia