Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei kaikille!

Aurinkoista ehtoota Keskipohjanmaalta.
Minulla on pari kuukautta viimeisestä sytosta. Paino nousi nelisen kiloa sytojen aikana. Ikävä kyllä, nimenomaan vyötärölle ja mahan seutuville.
Nyt on laskenut pari kiloa. Minulla ainakin aineenvaihdunta hidastui hoitojen aikana. Nyt vasta vatsa toimii normaalisti. Vielä tuntuu viime kesän housut piukoilta. Olen muutenkin siinä iässä (53 v.), että painoa sietää tarkkailla.
Minulla sädehoito on varsinaista pätkähoitoa. Tein jo toisen kerran turhan keikan sairaalaan (5 tuntia). Kone taas rikki. Ei tule kuntoon huomiseksi, joten kotipäivä. Välillä oli kolmen päivän sovittu koneiden huoltotauko. Nyt jännään tosissani, loppuuko tämä rumba ennen juhannusta. Jäljellä olisi 8 hoitokertaa. Maanantaiaamuna soittelen, onko kone kunnossa. Ja vielä nuo VR:n myöhästelyt. Olen odotusten ammattilainen.
Sekin mietityttää, onko hoitovaste yhtä hyvä pätkissä kuin säännöllisessä hoidossa.
Muutoin sädehoito on helppoa hoitoa. Jos asuisin sairaalan lähellä, ei tämä iso vaiva enää olisi.
Joku kyseli kuivista sormenpäistä. Kyllä sytot kuivattivat iho niin kuin myös silmiä ja muitakin limakalvoja. Rasvaa ja geeliä joka paikkaan.
Sytohuurut eivät varmasti ole mukavia helteellä. Hyviä vointeja toivotellen Lillukka, joka upottaisi tietotekniikan suohon ja siirtyisi manuaaliseen sädehoitoon!
lillukka | 7.6.2007 klo 20:35:21