Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hei kaikille!
Huomenata kaikille Etelä-Suomesta. Aurinkoista kesäsäätä on edelleen ainakin täällä.Minulla on pysynyt paino samana. Vasta toinen taxotere oli viime ma, joten vielä ennättää tapahtumaan. Itse asiassa viime maaliskuusta lähtien kevään aikana (kun olin diagnoosin saanut) paino putosi monta kiloa. Kärsin silloin psykosomaattisesta pahoinvoinnista ja ruoka ei meinannut upota millään + ahdistus kulutti energiaa. Nyt taxateren aikana pysynyt paino samana. Kiva kun mahtuu viimekesäisiä kesävaatteita päälle :-), mutta ei se sais varmaan enää ainakaan laskea, kun sytostaattien välissähän on neuvottu syömään mahdollisimman energiapitoista ruokaa. Solujen uusiutuminen tarvitsee energiaa ihan hurjasti. Niin ja sitten minulla oli pari viikkoa sitten muutamien päivien ripuli, niin sekin varmaan veroitti oman osansa. Joten summa summarum, en ole hoitojen aikana oikeastaan lihonnut enkä laihtunut.
Eilen oli vasta kolmas päivä tipasta ja apteekissa käynnin, työtön päiväkohdista haun ja ruan laiton jälkeen hävis kaikki energia kropasta. Ihan spagettina kaaduin sohvalle ja puhuminen ei meinannut luonnistua mitenkään. Nyt aamulla onneksi virkeämpi olo ja täytyy touhuta vähän, niin kauan kun jaksan. Onneksi tein eilen makaroonilaatikkoa niin on ainakin ruat tänään illaksi valmiina.
Voimahaleja kaikille!
MeriTuuli
- Hei kaikille!pike44
- Re: Hei kaikille!kevätmieli
- Re: Hei kaikille!MeriTuuli
- Re: Hei kaikille!Mehitähti
- Re: Hei kaikille!Manssi
- Re: Hei kaikille!lillukka