Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
märkää leikatusta kainalosta
Onko kellään kokemusta että leikattu rinnan ja kainalon välistä punktoitu märkää.Leikkaus oli jo n.22.3 ja 6.7 vasta imetty märkää n.40ml.Ensimmäisen CEF-myrkkyjen jälkeen.Dreeni oli leikkauksen jälk.hieman pidempään.Mutta kun kerroin leikanneelle lääkärille että tuntuu täydeltä kainalo ja rinta katsoi alueen ja sanoi että se vain vie aikaa parantua.Myöhemmin kerroin samasta asiasta onkologille ja hänkään ei ottanut asiaan mitään kantaa.Luultavasti siis olisi pitänyt jo silloin ehkä puntoida tai tutkia huoleni onko siihen tarvetta.Nyt ei kenelläkään ole tietoa miksi teki märkää sinne.Ei veriviljelyssä ollut mitään eikä märkänäyte antanut tietoa kun olin jo saanut montapäivää suoraan suoneen osastolla antibioottia.Sen märän punkoidun jälkeen keittosuolaa ruiskutettiin ja imettiin kaikki pois mikä tuli.antibiootit jatkuu kotona tabletteina Kefexin 500mlx3.10vrk.CEF 2 siirretty ties minne asti.Terveyskeskus lääk.imi vähän veripattia joka on leikkaushaavassa.Se täytty heti uudella verellä.Ei vielä antib.parantaneet sitä.Onkologin vastaanotolla vain arka opiskelija tutki minut.Onkologi luuli sitä pientä pattia aikaisemmin ruveksi.Huomenna lupasi leikannut lääkäri kirranpolilla katsoa minua.Kun itse soitin polille kun terveyskeskuslääk sanoi että ainakin uä:llä se pitäs katsoa ettei ole mitään onkaloa joka aina täyttyy veri-kudosnesteellä.Sain tk-nuorelta sijaislääk paljon tietoa ja heti aikoi laittaa textiä.Sen sitten leikannut lääk oli lukenut soittoni jälk.ja siksi kutsui käynnilleen huomenna.mutta uä-tä ei aikonut tehdä.6.7 jälk märän punkoimisen ei leikannut lääk ollut kirjottanut mitään textiä.Vaikka oli osastohoidossa.Onkologi ja tk-lääk ihmetteli ja kyseli minulta tietoja.Nyt pelottaa kun aivankuin turvotusta olis jo selkäpuolellakin.Entä onkohan syöpäsoluja jo levinny.Huomasin myös osatolla hoitajien kiireen miten sekin vaikutti antibiootti tiputuksiin.Olen peloissani ja pettynyt...- märkää leikatusta kainalostarintasyöpä
- Re: märkää leikatusta kainalostarintasyöpä