Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Terkkuja pitkästä aikaa
.. varsinkin teille viime kesän soututiimiläiset! Täällä ollaan normaalin elämän parissa, terveenä ja onnellisena. Työtä, harrastuksia ja ihan tavallista elämää. Tram-konsultaatiossa olen käynyt ja odottelen sitä, tosin käskivät pudottaa painoa lisää, kun sitä kertyi takaisin sairauden aikana. Eka kontrolli on 17.3. enkä suuremmin edes ajattele sitä, ainakaan se ei pelota. Sädealueen rusketus on jo alkanut hävitä eikä käsikään ole enää turvoksissa. Olen aloittanut juoksuohjelman ja jatko-opiskelut. Sairaus on muisto vain.Iloista mieltä, tsemppi henkeä ja kiillotettuja haarniskoja teille kaikille vielä matkaa tekeville sinne soutuveneisiin! Mä pidän täällä rannalla kahvinuotiota kuumana. Paljon on tiimissä uusia nimiä mukana, mutta eritysterkut lähtevät MeriTuulelle, Kevätmielelle ja Julialle. Olette kaikka mukanamatkanneet usein mielessäni.
t. tella :)
ps. Mä kirjoittelen sitten miten siellä kontrollissa meni...
- Terkkuja pitkästä aikaatella
- Re: Terkkuja pitkästä aikaatoukokuu