Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Terkkuja pitkästä aikaa

Hei Tella!

Oli mukava kuulla sinusta ja, että kaikki on mennyt hyvin.
Minulla eka kontrolli on 15.4, täytyy myöntää, että vähän sitä jännitän.

Mulla alko työt "kesäloman" (joulukuussa) jälkeen ankeissa merkeissä. Ehdin olemaan vain 2 viikko, kun leikatulla alueella alkoivat kovat kivut ja jouduin jäämään saikulle 31.3 asti. Olin tänään Jorvin kirran polilla lääkärissä ja seuraavaksi menen 20.3 luustokartoitukseen ja sen jälkeen saan ajan Jorvin fysiologilta. Hän tekee mulle hoitosuunnitelman. Sen mukaan sitten lähdetään eteenpäin.

Tavoitteena on vielä päästä töihin. Teen hoitotyötä ja potilaat ovat henkisesti ja fyysisesti raskaita eli kunnossa pitää olla, ennenkuin pystyy uusiksi sinne menemään.

Oikea käsi on vielä tosi turvoksissa ja myös kipeä. Hoitohihat on kokeiltu, mutta ei apua.

Syön Arimidexiä sen 5 vuotta eli vielä 4½ vuotta. Siitä on tullut mulle kovat nivelkivut lonkkiin, polviin ja selkään. Myös voimakasta jäykkyyttä on ilmaantunut.

Ei mennyt kaikki ihan niin kuin olin ajatellut hoitojen jälkeen...

Kaikille soututiimiläisille oikein paljon terveisiä ja iloista kevätmieltä

ajatuksin toukokuu
toukokuu | 5.3.2008 klo 13:08:27