Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: cefin jälkeen
Ihanaa kun sain vastauksia. Kiitos. Minulla myös docetaxelista kovia kipuja joka paikassa ja yllättävää miten hampaat olivat kipeät ja tosiaan makuaisti 3-4 päivää tipotiessään. Silti jotenkin tämä vedin tuoma kuvitus ja heikotus ovat pahempia minulle. Olen yhden kerran saanut neulastaa ja pari kertaa sarziota. Ekalla kerralla lääkäri arvioi etten tarvitse ja sitten olinkin neutropenian takia sairaalassa. Neulastaa siedin paremmin mutta sarziosta rintakipua ja huonoa oloa sekä tietenkin selkäsärkyä. En tiedä miksi lääkärit niin nihkeästi tuota kasvutekijää määrää. Tosin useiden sairaalakäyntien vuoksi minulta on otettu paljon enemmän verikokeita ja siinä nähty miten valkosolut pompsahtelee huippulukemiin ja liian alas myös. Se on aikamoista taiteilua että saa lukemat pysymään lähes normaaleina. No tästä meinaa tulla ihan romaani,joten lopettelen ja toivotan hyvät yöt. PS. Pääsin tänään sairaalasta ja se bakteeri olikin kontaminaatio eli tullut jostain ulkoa näyteputkeen eipä ollutkaan veressäni ja antibioottikin sai jäädä samantien.- cefin jälkeen taiza
- Re: cefin jälkeen taiza
- Re: cefin jälkeen Vianna
- Re: cefin jälkeen Santruzka
- Re: cefin jälkeen Vianna
- Re: cefin jälkeen Santruzka