Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: cefin jälkeen
Hei!Minun sytohoito alkoi heinäkuussa CEF-tiputuksella jota sain 3 kertaa ja nyt olen saanut 1 kerran Docetaxelia ja kaksi on vielä jäljellä. Cef ei aiheuttanut paljoakaan ongelmia, oli kyllä kuvotusta ja väsymystä. Muutama päivä tiputuksen jälkeen meni maatessa mutta pian olo palautui lähes normaaliksi.
Docetaxel on sensijaan aiheuttanut jo heti ekan kerran jälkeen voimakkaita oireita. Jouduin sairaalaan kolmeksi vrk. kovien vatsakipujen ja ripulin takia.Oli myös kuumetta ja tulehdusarvot koholla. Olin antibiottitiputuksessa ja senjälkeen suun kautta otettava kuuri jatkui vielä runsaan viikon kotona.Makuaisti on aivan vääristynyt sekä lihaskivut ja voimattomuus alaraajoissa vaivaavat.Lisäksi mulla on Herceptin tiputuksena.
Ensi viikolla olisi seuraava Doce+herceptin-tiputus ja pelottaa jo nyt valmiiksi mitä taas mahdollisesti seuraa.Mutta laillasi otan vastaan kaiken hoidon. Myös mulla syöpä on ärhäkkää laatua.
Yritetään vaan jaksaa ja mennä päivä kerrallaan!
- cefin jälkeen taiza
- Re: cefin jälkeen taiza
- Re: cefin jälkeen Vianna
- Re: cefin jälkeen Santruzka
- Re: cefin jälkeen Vianna
- Re: cefin jälkeen Santruzka