Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Venematkan varustus

Heippa Liikkelle

Itsellä kaksi taxoa takana ja olen pärjännyt primperaanilla tuohon pahoinvointiin. Kortisonit täytyy hakea koska on otettava niitä jo edellisenä iltana. Ummetukseen ole ottanut ennakoivasti 3 tippaa laxoperonia tiputuspäivänä, koska muuten mahani nenee umpeen ja se on ikävää. Ripulia olen yrittänyt torjua luomtaistuote kaupan maitohappo bakteeerilla ja juomalla AB ja gefilus piimää. Ei ole ollut kovin hyvä menestys. Niitä muita hyvinvointilääkeitä kannataa hankkia vasta sitten joa tuo halvempi ei auta.
Olen jaksanut kavellä ja ulkoilla jonkun verran. Kyllä se muutaman väsypäivän tekee. Itsellä ehkä 2-4 kaikkein pahimmat.
Minulle on kirjotettu saikkua tammikuun loppuun ja toivottavasti hoidot on silloin ohi. Saan muuten saman satsin kuin sinä sillä erotuksella että säteitä tulee 25.
Peruukin hankin sitten vasta kun hiukset oli jo lähtenyt, koska jos on oikein paksut hiukset nii sopivan koon saaminen on hankalaa.

Tässä nyt jotain vinkkejä minulta, mutta muista että jokainen kokee tiputukset erilailla. Itselläni on tiistaina 3 taxo.

Terveisin Kutri

P.s on sulla hyvä asenne joten sillä kyllä tauti voitetaan
kutri | 1.9.2007 klo 21:28:56