Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kolmas taxo takana

Hei Wanda !
Oliko apua psykiatrisesta sairaanhoitajasta ! Toivon kovasti, että olosi paranee !! Voimahalit sinulle.
Olen itse nyt päässyt pahimman masennuksen yli, tällä kertaa. Mieheni on lomalla ja olimme kahden vuorokauden reissussa. Sain sisustella appiukon taloa, se piristi. Touhusin kyllä sunnuntaina siellä liikaa, siivosin ym. Sitten en saanutkaan nukuttua koko yönä. Sääret ja jalkapohjat hirmu kipeinä, ei auttanut edes Oxynorm ja unilääke. Päivällä otettiin päikkärit ja taas jaksoin hommailla ja saunoa ym. Katsoin sunnuntaina vielä uudestaan sen Inhimillisen tekijän, kolahti vieläkin. Aion myös lukea Marja Aarnipuron kirjan.
Saisipa omat jalat joskus takaisin, jalkapohjat on niin kummalliset ja kävely tuntuu huteralta.
Toivottavsti tämä loppuaika ennen seuraavaa hoitoa menee meillä molemmilla paremmin ! Eikö ole jännä, että kun menee sairaalaan hoitoon, tulee sieltä sairaana pois.
Tsemppiä meille kaikille hoitoputkessa oleville !
Onko tullut ruokahaluttomuutta ? Minulle maistuu ruoka hyvin ja olen napostellut suklaatakin usein. Ei ole tullut lisäkiloja. Sitä ihmettelen. Vaikuttaakohan tämä hoito siihenkin, ettei paino nouse.
trv. stvvk
sttvk | 28.1.2014 klo 17:02:21