Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kolmas taxo takana

Moi stvvk!

Olihan se aika shokki vielä tuo uusintaleikkaus. Laittoivat vielä poisotettavat tikit ja niitä piti varoa kaksi viikkoa, joten jumppaamiset jäi aika vähiin tuolloin.
Eilen illalla venyttelyn ja jumpan jälkeen öljysin Cerdidal-ihonhoitoöljyllä arpialueen kunnolla ja otinpa vielä Panadol 1g yötä vasten, hyvin sain nukuttua. Nyt pitäs taas kohta aloittaa aamun jumppahetki, ei kai se muu auta!
Huomiseksi mulla on aika psykiatriselle sh:lle, kun tuntuu ettei oikein kestä tätä henkistä painetta, jospa sieltä sais apua tähän olotilaan!
Katsoin tuon Inhimillsen tekijän, koskettava ohjelma ja meille "tautisille" niin ajankohtainen. Olen myös lukenut Marja Aarnipuron "Syöpävuosi"-kirjan. Kirjassaan ja myös tuossa ohjelmassakin hän puhui mm. syöpää sairastavien masennuksesta ja kertoi rohkeasti hakemaan apua tarvittaessa. Mun on ainakin pakko yrittää sitäkin keinoa, kun tuntuu ettei omat voimat välttämättä riitä käsittelemään tätä suurta muutosta elämässä!
Nivestimistä vielä, pistän sen vatsan- tai reiden alueelle, vaihdellen vasenta ja oikeaa puolta. En sitten tiedä onko Nivestim oikein hyvä, kun täytyy pistää seitsemänä päivänä ja viime verikokeissa neutrofiilit eivät kuitenkaan olleet kuin vain 1.9. Täällä Oulun alueella kuulemma kuitenkin tuo Nivestim yleisesti käytössä. Toivottavasti siitä kuitenkin olis apua, että pysyisi "putkessa" mukana ja sais tämän kuurin ohi ajallaan!
Suolavesi minullakin käytössä suuoireiden hoitoon ja A-vita nenäsuihketta nenän limakalvoille.

Haleja sinulle ja kiitos kun jaksat kirjoitella!

terv. Wanda
wanda | 26.1.2014 klo 11:17:21