Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Avioero

ei elämä avioeroon kaadu, löytyy paljon miehiä niin aviopuolisoitakin kuin muitakin läheisiä ihmisiä joilla ei vaan yksinkertaisesti riitä ymmärrystä mitä syöpä on ja miten se vaikuttaa jokapäiväiseen elämään.
itse olen kokenut todella raastavan avioeron miehen petollisuuden takia, uhkailia,pahoinpitelyä niin psyykkistä kuin fyysistäkin, kuitenkin pahinta mitä tapahtui ex mieheni taholta hän antaa uuden kumppaninsa ohjailla itseään kostaakseen lapsilleni.
sitten tuli rintasyöpä kaiken päälle,leikattu ja sytostaattihoito meneillään.
lapseni ovat katsoneet tätä taistelua ja ovat kyllä olleet välillä aika hädissään mitä tässä tulee tapahtumaan, olen kertonut heille kaiken mitä itsekin tiedän tästä sairaudesta ovat olleet myös monesti mukana lääkärissä kun on selvitetty miten tästä mennään eteenpäin.
ex miehen tuki lapsille on ollut ivaa , väheksyntää ja ilkkumista,, ei edes halua ymmärtää lasten hätää ja huolta.
kuten huomaat miehesi ei ole ainut raukkis tässä maassa,
et varmasti tarvitse hänenlaistaan ihmistä rinnallesi.
jotkut miehet ovat vaan niin putkiaivoisia ettei niillä riitä resursseja ymmärtää asioita laajemmin.
hyvä motto ,,,älä sure eilistä äläkä murehdi huomista vaan elä tätä päivää tässä ja nyt. huominen on aina valoisampi !!!!
karin | 26.6.2006 klo 13:00:02