Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Avioero

Minulla todettiin rintasyöpä 3 vuotta sitten ja olin seurustellut vuoden. Sanoin kumppanilleni, että hänen ei tarvitse katsoa, miten minulle käy. Ei vielä tiedetty mitä laatua syöpä on. Hän sanoi, että ei jätä minua vaan käy koko prosessin läpi, koska rakastaa minua. Kaikki on mennyt tähän asti hyvin ja hän on ollut tukenani. Kävi mm.kanssani ohutneulanäytteessä ja on ollut kanssani sädehoidon aloituksessa. En voisi toivoa parempaa kumppania rinnalleni ja rakkaus kukoistaa yhä. Ei elämä rintasyöpään lopu eikä avioelämä! Oma asenteesi heijastuu myös muihin. Minulla on kaksi lasta, jotka olivat tuolloin alaikäisiä ja heille se oli kova paikka. Poikani pelkäsi, että kuolen, mutta leikkauksen jälkeen hän sanoi, että olet aivan kuin ennenkin. En koskaan ole tehnyt asiasta numeroa, vaan olen kertonut kaikiile osapuolille faktat. AIKUISET AINA PÄRJÄÄ!
Onnea sinulle koitoksiin!
Marjukka | 24.6.2006 klo 00:34:05