Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mielenterveyden hoito
Minulta leikattiin rintasyöpä viime vuoden elokuun alussa ja stytohoidot alkoivat syyskuussa. Olen koko hoitojen ajan ja olen vieläkin käynyt oman alueeni mielenterveystoimiston psykiatrian erikoissairaanhoitajan vastaanotolla. Minulla on taustalla 2000-luvun puolivälissä sairastettu työuupumus, jolloin olin myös MTT:n asiakkaana. minulla on ollut sama oma hoitaja kuin aiemmin, joten hoitosuhde on ollut erittäin hyvä ja antanut paljon minulle. Onkologi laittoi lähetteen mielenterv.toimistoon, kun olin syyskuussa kuulemassa syövän tuloksen.Eli päästäksesi oman alueesi mielenterveystoimiston asiakkaaksi( ja erikoissairaanhoitajan vastaanotolle)tarvitset lähetteen omalääkäriltäsi tai työterveyslääkäriltä.Minä olen siis hyötynyt käynneistäni oma hoitajani vastaanotoilla, hae sinäkin ihmeessä apua, jos et enää ominpäin selviä.
- Mielenterveyden hoitoJanna61
- Re: Mielenterveyden hoitoSini-likka
- Re: Mielenterveyden hoitoJanna61
- Re: Mielenterveyden hoitoSini-likka
- Re: Mielenterveyden hoitopuolituinen
- Re: Mielenterveyden hoitokukkamaaria