Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mielenterveyden hoito
Hei Janna!Rohkeasti vaan soittamaan! Minulla on monivuotinen masennustausta ja olen aina välillä käynyt psykiatrian polin sairaanhoitajan kanssa keskustelemassa. Lähete todellakin pitää saada lääkäriltä minunkin kotikaupungissani. Asiakassuhde myös katkeaa jos ei puoleen vuoteen ole käynyt. Sitten taas uusi lähete.
Minun hoitajani ovat kaikki keskustelleet, eivät vain kuunnelleet.
On ollut kaksi vakituisempaa (ensimmäinen muutti muualle) ja yksi sijainen. Tämän sijaisen koin jotenkin kivan temperamenttiseksi,mutta ikävä kyllä hän oli vain tilaipäinen. Hyvin olen tullut juttuun vakituisenkin kanssa. Olen aika avoin ja luottavainen, uskallan puhua aroistakin aiheista.
Olin juuri kahden kuukauden sairaslomalla masennuksen takia. Syöpä ei siis tätä aiheuttanut, melkein voisin sanoa olleeni tasapainoisempi syöpähoitojen aikana. Lääkitys vaihdettiin juuri ja työterveyslääkärini kirjoitti jopa lähetteen yksityiselle psykiatrille, koska fiksuna lääkärinä tunnusti, ettei ole tarpeeksi perillä lääkitykseni oikeellisuudesta. Muuten täällä ei nykyisin juuri psykiatrille pääse, ei ole kuin yksi lääkäri, joka hoitaa lähinnä kriisitapaukset. Ennen tämäkin oli paremmin.
Apua kannattaa hakea, tsemppiä!
- kukkamaaria
- Mielenterveyden hoitoJanna61
- Re: Mielenterveyden hoitoSini-likka
- Re: Mielenterveyden hoitoJanna61
- Re: Mielenterveyden hoitoSini-likka
- Re: Mielenterveyden hoitopuolituinen
- Re: Mielenterveyden hoitokukkamaaria