Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: liitännäishoidot leikkauksen jälkeen

Itse olen saanut nyt 3 x Taxotere + Herceptin sekä 3 x CEF. Eilen sain viimeisen CEF:in ja nyt tässä vielä odottelen oireita. Äsken kävin pistättämässä sh-ystävälläni Neulasta-piikin. Olo on vielä jotakuinkin normaali.

Minä pääsin mielestäni näistä hoidoista paljon vähemmällä, mitä oletin. Ensimmäistä Taxoa lukuun ottamatta muut hoidot ovat menneet pelkällä parin päivän väsymyksellä. Ummetus- ja ripulioireiden kanssa olen joutunut jonkin verran kamppailemaan, mutta nyt niistäkin olen aika hyvällä tolalla. Pientä makujen muutosta ja ruokahaluttomuutta on ollut varsinkin taxojen aikaan. Limakalvot säilyneet ehjinä.

Maaliskuu, ole vain rohkealla mielellä. Uskon ja toivon, että pääset helpommalla kuin kuvitteletkaan. Itse olin varautunut kaikkiin mahdollisiin oireisiin ja olen iloisesti yllättynyt oireiden vähäisyydestä. Nyt vielä säteet edessä ja sitten on hoitoputki takana.
Kehäkukka | 27.6.2007 klo 15:00:49