Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: liitännäishoidot leikkauksen jälkeen
Minulla on nyt neljä hoitokertaa takana. Olen munasarjapotilas.Pahoinvointia on ollut jonkun verran, se on mennyt ohi lääkkeillä. Väsymys on vaihdellut ja silloin ei auta kuin levätä. Itse en olisi jaksanut olla töissä. Jalkasäryt pari päivää hoidosta ovat olleet kovat. Siihen ei ole kunnolla auttanut 600 burana, crampitos eikä 1mg panadol. Lämpö on auttanut eniten. Se kestää noin päivän pari. Sairaalassa ollessani ihmettelin kun yksi potilas sanoi että aivan kuin kuminauhat puristaisi jaloissa. Sen olen nyt tajunnut.
Siis eka viikko hoidoista on välillä parempi välillä pahempi olo. Auttaa kun pääsee ulos ja hengittää raitista ilmaa ja kävelee kuntonsa mukaan. Sitten alkaa ylämäki ja viimeinen viikko on melko normaali olo. silloin voisi ehkä olla töissä, mutta olen nauttinut tästä lomasta erittäin paljon enkä ole töihin haaveillut. Omalla kohdallani on ollut helpotus kun ei ole tarvinnut miettiä jaksaisinko olla völilla töissä vai en.
Toivottavasti tästä on jotain apua, mieli korkealle. On se kumma ihmisen mieli miten se jo muutaman hyvän päivän jälkeen unohtaa kivut ja öllötykset. Nauttikaamme kaikesta hyvästä ympärillämme. Nythän saa jo mansikoitakin.
- liitännäishoidot leikkauksen jälkeenmaaliskuu
- Re: liitännäishoidot leikkauksen jälkeenmeikku